نوشته شده توسط : sara amiri

کاشی و سرامیک روناس

کاشی از جمله محصولاتی است که در صنعت ساختمان و در مرحله نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات معمولاً از خاک رس ساخته می شوند و به آنها سنگ مصنوعی نیز می گویند. نام این محصول از شهر تاریخی کاشان گرفته شده است. برای خرید انواع کاشی روناس در طرح رنگ‌های متفاوت می‌توانید به سایت سوپر سرام که نمایندگی کاشی روناس در گرگان است مراجعه کنید.

اما معادل انگلیسی کلمه کاشی (کاشی) از کلمه لاتین (Tegula) گرفته شده و به معنای گل پخته است. در این قسمت قصد داریم به طور کامل کیفیت کاشی روناس را برای شما توضیح دهیم. تا بتوانید با این برند مرغوب ایرانی بیشتر آشنا شوید.




مواد تشکیل دهنده کاشی
این محصولات از محصولات سرامیکی هستند که بیشتر آنها از خشت یا سفال ساخته شده و معمولاً در دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد پخته می شوند و در دو نوع لعابدار و بدون لعاب ساخته می شوند. سطح لعابدار می تواند نیمه براق، براق، مات، ساده، طرح دار، رنگی و غیره باشد.

برای مشاهده قیمت و مدل های مختلف کاشی و سرامیک کلیک کنید.



مزایای کاشی روناس

مقاومت بالایی دارد.
تنوع و طرح های زیادی دارد
پاک کردن آلودگی و لکه از روی سطح محصول روناس بسیار آسان است.
وزن آن سبک است.
لعاب کاری محصولات روناس بسیار تخصصی و با کیفیت می باشد.
در برابر ضربه و شکستگی تا حدودی مقاوم است.
هر محصولی علاوه بر مزایای فراوان می تواند معایبی نیز داشته باشد. اما باید محصولی را انتخاب کنیم و بخریم که مزیت آن بیشتر از آن باشد.



معایب کاشی های صیقلی

برای استفاده در حمام و مناطق مرطوب مناسب نیست.
نصب زمان بر است.
معمولا این محصولات طراحی برجسته ای ندارند.
برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود.
بهتر است به یاد داشته باشید که معایب و مزایایی که در بالا به آنها اشاره کردیم ویژگی های کلی محصول بودند و مختص این برند نیستند.



انواع کاشی روناس گرگان

چینی: چینی محصولی یکنواخت است که رنگ آن پس از پخت سفید و متراکم است. این محصول از موادی که در طبیعت در شرایط خاص و تحت فشار بالا یافت می شود تشکیل شده است. لازم به ذکر است کاشی سلانی در دماهای بالا تولید می شود. پرسلن جایگزینی زیبا و ارزشمند با بهترین ویژگی های پوششی است که در نما و کف ساختمان ها استفاده می شود، این محصول نیز آخرین تکنولوژی کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشد.
چینی روناس با کیفیت بالا مناسب برای حمام، راه پله، پیشخوان، نمای بیرونی، داخلی و ... می باشد.

از این نوع محصولات می توان در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، بیمارستان ها و سایر مناطق پرتردد استفاده کرد.

شاید جالب باشد بدانید که نسبت به قیمت کاشی روناس سمنان کیفیت و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خوردگی شیمیایی دارد، عمدتاً در بیمارستان ها و آزمایشگاه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کف: محصولاتی هستند که برای پوشش کف ساختمان استفاده می شوند. کاشی های کف باید استحکام نسبتاً بالاتری نسبت به کاشی های دیواری داشته باشند زیرا نزدیک به اصطکاک هستند. مقاومت در برابر ضربه و خراش یکی دیگر از ویژگی هایی است که کاشی های کف باید داشته باشند. خوشبختانه کاشی صاف یکی از بهترین مصالح در این زمینه است.

دیوار: کاشی های دیواری نباید برای نما و نمای بیرونی ساختمان استفاده شود زیرا جذب آب بالایی دارند. به جز موارد خاص کاشی با جذب آب کم. شما می توانید از کاشی برای دیوار استفاده کنید، اما نه برعکس. کاشی های دیواری معمولاً در برابر ضربه مقاومت کمتری دارند. بنابراین نمی توان از این نوع برای کف استفاده کرد.

گرانیت: خراشیدن گرانیت بسیار سخت است و در برابر دمای بسیار بالا مقاومت می کند. گرانیت باید طبق یک برنامه منظم نگهداری شود و اگر لکه ها را از روی سنگ پاک نکنید، لکه ها می توانند روی گرانیت باقی بمانند. اما از آنجایی که طرح گرانیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته، کارخانه روناس اقدام به تولید کف و دیوار با طرح گرانیت نمود. این محصولات علاوه بر اینکه با طراحی جذاب گرانیتی ساخته شده اند، از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند.


انواع دیگر عبارتند از کاشی مکزیکی، کاشی بدون لعاب، کاشی لعابدار، کاشی سنگ فرش، کاشی آجری، کاشی سیمانی و ... نمایندگی کاشی روناس در تهران انواع کاشی در طرح‌ وکیفیت متفاوت و  عرضه می‌کند برای مشاهده این کاشی‌ها  روی لینک زیر بزنید.

https://soperceram.ir/agent-kashi-ronas-tehran/


کارخانه فروش کاشی روناس

کارخانه روناس محصولات بسیار باکیفیتی را در انواع، انواع و طرح های مختلف تولید کرده است که از این نظر بی نظیر است.

به عنوان نمونه می توان به محصولات این شرکت از قبیل انواع سرامیک، کاشی، سرامیک بهداشتی، موزاییک و جکوزی و ... اشاره کرد.

در قسمت تولید این کارخانه انواع محصولات در سایزهای مختلف ۲۰*۲۰ تا ۶۰*۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. علاوه بر این کاشی هایی با رنگ ها و نقش های جدید و چشم نواز در کارخانه کاشی روناس تولید می شود.



تماس و نمایندگی کاشی روناس

نمایندگی های زیادی اقدام به توزیع کاشی روناس کرده اند، اما مهم ترین نکته در خرید این محصول، اعتبار و تضمین کیفیت فروشنده این محصولات است. برای خرید کاشی روناس می توانید با مجموعه سوپر سرام تماس بگیرید.

سرامیک روناس

سرامیک های روناس از مرغوب ترین محصولات ایرانی موجود در بازار هستند. کیفیت سرامیک روناس بالاست و همین ویژگی باعث شده تا افراد زیادی همیشه از آن استفاده کنند. شرکت روناس با مونتاژ بهترین متریال توانست در گروه بهترین تولیدکنندگان سرامیک کشور قرار گیرد. کارخانه این شرکت واقع در شهرگرگان مهد کاشی و سرامیک می باشد.

مزایای خرید سرامیک روناس

مقاومت بالایی دارد.
به لطف لعاب آن در برابر رطوبت مقاوم است. بهترین پوشش برای فضاهای مرطوب مانند حمام و آشپزخانه.
به دلیل تنوع رنگ، نقش و بافت، می توان از آن در طرح های بی شماری استفاده کرد.
تمیز کردن بسیار آسان است.
در برابر سرما مقاوم است.
در برابر حرارت مقاومت می کند.
همچنین در برابر تغییرات دمایی ناگهانی مقاوم است، بنابراین در برابر ترک خوردگی نیز بادوام است.

برای خرید انواع  سرامیک و کاشی روناس با قیمت درب کارخانه اینجا کلیک کنید.

معایب سرامیک روناس گرگان

با این حال، هر محصول دارای معایب و مزایای بسیاری است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست.
سردی ویژگی ذاتی کفپوش سرامیکی است. و زیر پا سرد است و گاهی خوشایند نیست.
نصب زمان بر است.
اگر از طرحی با بافت های زیاد استفاده شود، کثیفی را به خود جذب می کند و تمیز کردن آن دشوار است.
انعکاس نور خورشید روی سرامیک می تواند باعث تابش خیره کننده شود.

نمایندگی کاشی روناس در تهران
سوپرسرام نماینده فروش این محصولات می باشد. شما می توانید با مشاورین ما در این زمینه ارتباط برقرار کرده و از کیفیت انواع محصولات و قیمت آن ها مطلع شوید.


آخرین کلمه

همانطور که می بینید کاشی ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد باید یکی از انواع مختلف را انتخاب کنید.
محصولات کارخانه روناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در ساخت این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.



:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara amiri

سراميك كف 60در60

قيمت كف سراميك 60*60 ارزان به صورت مستقيم به بازارهاي داخلي و خارج از كشور عرضه مي شود و واسطه ها را از طريق تجارت Zandes حذف مي كنند. سراميك هاي كف با ابعاد 60*60 كه در واقع طرح هاي جديد در صنعت كاشي و سراميك مي باشد براي مكان هاي پر رفت و آمد طراحي شده است. به اين سراميك ها در ابعاد ذكر شده چيني نيز مي گويند.براي خريد انواع سراميك كف 60 در60 درطرح و رنگ‌هاي مختلف به سايت فروشگاهي سوپرسرام مراجعه كنيد.

 سراميك هاي كف چيني به صورت يكنواخت و به رنگ سفيد توليد مي شوند كه در گروه بهترين سراميك هاي كف و نما شناخته مي شوند. اين نوع سراميك ها به گونه اي طراحي و توليد شده اند كه در هنگام استفاده براي كف پوش، در برابر سايش ناشي از تردد مداوم مقاومت كنند.

 كف سراميك درجه يك

سراميك هاي ممتاز هميشه گران ترين، زيباترين و بهترين سراميك ها براي كف يا نما هستند. سراميك هاي درجه يك از نظر نوع لعاب و طرح بي عيب و نقص هستند. در حالي كه سراميك هاي چيني كف 60*60 ممتاز از نظر طرح و رنگ منحصر به فرد و يكنواخت هستند، اما براي قرار گرفتن در گروه صادراتي بايد فاكتورهاي خاصي را در حين توليد رعايت كنند تا محصولي خاص توليد شود. و محصول منحصر به فرد ايرادات را به بازارهاي خارجي بياوريد. قيمت كفپوش سراميك صادراتي در ابعاد 60*60 بر حسب دلار و سايز مورد نظر شما محاسبه مي شود و نوع كارخانه توليدي آن ممكن است قيمت هاي متفاوتي نسبت به سايرين داشته باشند.

 قيمت كفپوش سراميك 60*60

اگر به دنبال خريد كفپوش مناسب براي ساختمان هاي نوساز يا ساختمان هاي در حال بازسازي هستيد، كفپوش سراميك چيني 60*60 را با قيمت مناسب و ارزان ارائه مي دهيم. از سراميك هاي مفيد براي كف سازي مي توان براي نماي ساختمان نيز استفاده كرد. قيمت سراميك كف چيني درجه يك با ساير سراميك هاي درجه دو، سه و چهار متفاوت است و قيمت ها از درجه بالاتر به درجه پايين كاهش مي يابد همچنين مي‌توانيد براي كسب اطلاع از قيمت انواع سراميك‌ها اينجا كليك كنيد.

بهترين سراميك براي كف مغازه

بهترين نمونه هاي سراميكي كه قرار است به عنوان كفپوش مغازه يا اماكن تجاري مورد استفاده قرار گيرد در ابعاد 60*60، 50*50، 90*30، 120*20 مي باشد. هر يك از ابعاد ذكر شده در طرح هايي مانند لوزي، مربع، حصيري، چرخ دنده، زيگزاگ و ... قابل اجرا مي باشد.

براي يافتن بهترين نوع سراميك براي كف مغازه مي توانيد به ظروف چيني توجه ويژه اي داشته باشيد زيرا از نظر قيمتي سراميك كف چيني ارزان 60*60 در گريد دو و سه مي تواند پاسخگوي نياز شما باشد. حتي مي توانيد از ساير سراميك هاي ساخته شده از خاك رس با كيفيت و كاملاً تصفيه شده استفاده كنيد.

 در انتخاب بهترين كفپوش، طرح و رنگ بسيار مهمتر از عناصر جانبي است، زيرا كفپوش در فروشگاه ها و مراكز خريد در جذب مشتري و ماندگاري طولاني مدت مشتري و خريد از خود نقش دارد. درخواست. بنابراين، در انتخاب كفپوش و كاشي و سراميك كه در معرض ديد و ترافيك مشتريان شما قرار مي گيرد، حتما سرمايه گذاري هدفمندي در نظر بگيريد. براي مشاهده انواع سراميك كف با قيمت مناسب و طرح و رنگ‌هاي متنوع به لينك زير مراجعه كنيد.

https://soperceram.ir/product-category/the-floor/

بهترين برند كاشي و سراميك در ايران

بهترين كاشي ها و سراميك هاي برندهاي مختلف كه در كارخانه هاي ايراني توليد مي شود بسيار زياد و متنوع است و البته تفاوت هايي نيز با هم دارند. اگر به دنبال كاشي و سراميك براي بازارهاي داخلي و براي پروژه هاي معمولي خود هستيد، كارخانه هاي زيادي مانند كاشي و سراميك ستاره، ميبد يزد، تخت جمشيد، روكا و ... مي گرديد. داراي محصولات بسيار باكيفيت در سايزهاي مختلف و متنوع، در صورتي كه براي پروژه هاي خارجي و در واقع اگر قصد صادرات كاشي و سراميك را داريد، مي توانيد با بازرگاني سوپرسرام تماس بگيريد و درخواست صادرات خود را ارسال كنيد.



:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara amiri

سرامیک کف

سرامیک کف یکی از مهم ترین سرامیک‌های هر خانه ای است که مدام جلوی چشمان ماست.

شما می‌توانید کاشی‌های سرامیکی را پیدا کنید که مطابق با دکور خانه و ترجیحات سلیقه شما باشد، اما خارج از محدوده قیمتی شما باشد، بنابراین در این بین به دنبال ارزان‌ترین کاشی‌های سرامیکی هستید، جایی که می‌توانید کاشی‌های سرامیکی کف را پیدا کنید که در محدوده قیمتی شما هستند. . ، اما با ترجیحات شما مطابقت ندارد.


به طور خلاصه، پیدا کردن کاشی‌هایی که تمام نیازهای شما را برآورده می‌کنند دشوار است. با این حال، یک استثنا وجود دارد.

پیشنهاد ویژه: اگر قصد خرید کفپوش سرامیکی برای مکان های زیر را دارید. اما مورد مناسبی را پیدا نکردید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/agent-kashi-ronas-tehran/

 

کاشی و سرامیک کف را با توجه به محل استفاده بخرید

کف حمام سرامیکی

کف آشپزخانه سرامیک

کاشی پذیرایی

کف حمام سرامیکی

کف پارکینگ سرامیک

کف سرامیک حیاط

سالن کف سرامیک

سرامیک کف ساختمان

کاشی و سرامیک را بسته به مکان ارائه دهید

کف سرامیک آشپزخانه:

معمولا کف سرامیک برای آشپزخانه بر اساس رنگ کابینت ها در نظر گرفته می شود. اگر کابینت شما خاکستری یا نقره ای است، بهتر است از کف سرامیک سفید استفاده کنید.


کف حمام سرامیکی
سرامیک های کف حمام به طور کلی دارای استحکام بالا و همچنین ضد خوردگی و مقاوم در برابر آب هستند.

اگر می خواهید کاشی و سرامیک شما همیشه مد باشد، سرامیک کف حمام قهوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع سرامیک اینجا کلیک کنید.


کاشی پذیرایی
کف سرامیک پذیرایی همیشه جلوی چشممان است و بهتر است یک کف سرامیکی ساده و در عین حال زیبا برای خودمان انتخاب کنیم.

زیرا اگر در کاشی های کف پذیرایی از طرح های شلوغ استفاده شود، حس خوشایندی به خانه ما نمی دهد و بنابراین پیشنهاد می شود از کاشی های کف با نقش و نگار ساده استفاده کنید.

کف حمام سرامیکی

کفپوش سرامیکی سرویس بهداشتی مانند کاشی حمام است و می توانیم از الگوهای زیبا و جذاب استفاده کنیم. پیشنهاد ما استفاده از کف سرامیکی سرویس بهداشتی با رنگ های نقره ای قهوه ای، طلایی و سفید است.

کف پارکینگ سرامیک

سرامیک های کف آشپزخانه باید دارای ویژگی هایی مانند استحکام بالا، ضد خوردگی، نشکن بودن باشند و معمولا از رنگ های خاکستری و طوسی گاهی سفید استفاده می کنند.

کف سرامیک حیاط

کف سرامیک داخل حیاط مانند کف سرامیک پارکینگ باید بسیار مقاوم باشد. بیشتر اوقات زیر نور مستقیم خورشید است و معمولا از رنگ های سفید، سفید با طلایی و خاکستری استفاده می کنند.

سالن کف سرامیک

سرامیک کفپوش تالار یکی از پرطرفدارترین سرامیک هایی است که عموما برای سالن های پذیرایی و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. کف سرامیک در اتاق نشیمن باید دارای ویژگی هایی مانند عدم انعکاس نور، مقاومت بالا، شستشوی آسان و ... باشد.

برای کاشی های با بدنه کامل، کاشی های صیقلی و سطوح سرامیکی نیاز به پوشش اضافی دارند. برای سرامیک جلا شده تمام بدن، سطح سرامیک صیقلی باید شفاف باشد.

سرامیک صیقلی برای کف آشپزخانه

کاشی های صیقلی دو بار با طرح یا رنگ دلخواه و سپس با یک پوشش شفاف پخته می شوند. پس از آن همان فرآیند پرداخت سنگ را طی می کنند و با آب و ترکیب پولیش زیر چرخ های پولیش می روند.

در نهایت، کاشی ها برای حفظ ظاهر خود مهر و موم می شوند. کاشی‌های چینی یا سرامیکی با ظاهر سنگی اغلب با پرداخت‌های صیقلی عرضه می‌شوند تا ظاهر سنگ طبیعی را تقلید کنند.

صاف کردن با پولیش متفاوت است زیرا به جای فرآیند چرخ پولیش با لعاب براق ایجاد می شود. بسته به بافت کاشی، لعاب ها می توانند در نواحی خاصی ایجاد شوند و نواحی ضخیم تر و نازک تری از لعاب و تنوع رنگ ایجاد کنند.

انتخاب بهترین سرامیک کف آشپزخانه

این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان دکوراسیون می باشد.

برای انتخاب سرامیک برای کف باید اجزای مختلفی را در نظر گرفت، نوع مکانی که فرد می‌خواهد سرامیک را برای آن انتخاب کند.


میزان نور محیط، میزان رطوبت محیط، دمای محیط، رنگ هادستگاه های مورد استفاده در محیط همگی از اجزای موثر در انتخاب سرامیک کف آشپزخانه هستند.

به همین دلیل انتخاب سرامیک برای کف پذیرایی، کف سرویس بهداشتی، کف سرویس بهداشتی و کف آشپزخانه باید جداگانه مورد توجه قرار گیرد.

نتیجه

این نوع سرامیک بهترین گزینه برای پوشش کف اتاق نشیمن، محل کار و ... شماست. تنها چیزی که باید در مورد آن دقت کنید انتخاب بهترین گزینه برای آن مکان است.

سرامیک کف آشپزخانه جدید و همچنین پذیرایی و ... را در بین محصولات سوپر سرام خواهید دید. توضیحات ارائه شده انتخاب شما را آسان کرده است. اما در صورت نیاز کارشناسان سوپر سرام برای راهنمایی و مشاوره در خدمت شما هستند.



:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara amiri

زباله هایی مانند کابل ها و باتری های استفاده نشده را می توان در اکثر خانه ها یا محل کار مشاهده کرد. اگر شما هم از این نوع ضایعات دارید بدانید که می توانید با فروش مجدد این نوع ضایعات درآمد کسب کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین خریدار ضایعات سیم و کابل در سراسر کشور بپردازیم. پس اگر قصد فروش این نوع ضایعات خود را دارید و یا تنها قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، به شما پیشنهاد می شود به مقاله زیر در سایت بازار ضایعات توجه کنید.


ضایعات کابل مسی
قبل از بررسی ضایعات کابل مسی، لازم است بدانیم کابل مسی چیست و چه تفاوتی با سیم مسی دارد. در واقع سیم و کابل مسی فلزی هستند. مس فلزی به دلیل رسانایی بالا در ساخت سیم هایی که جریان الکتریکی را هدایت می کنند، استفاده می شود. کابل ها در واقع دسته ای از سیم ها هستند که دور آن ها پیچیده شده است. از مزایای کابل های مسی می توان به رسانایی الکتریکی و حرارتی بالا، مقاومت در برابر خوردگی، بازیافت، غیر مغناطیسی بودن، انعطاف پذیری، قیمت مناسب و ... اشاره کرد.

ضایعات یا ضایعات به موادی اطلاق می شود که از نظر ظاهری مفید نیستند و نمی توان آنها را به همان روش استفاده کرد، اما می توان آنها را بازیافت و مجددا استفاده کرد. یکی از انواع زباله ها ضایعات کابل است. کابل های ضایعاتی به کابل هایی گفته می شود که به دلایلی مانند اتصالات، بریدگی، از بین رفتن پوشش در قسمت های خاص و غیره قابل استفاده نیستند. در این صورت می توان آنها را بازیافت و دوباره استفاده کرد.

بازیافت کابل های زباله دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف مواد اولیه، کاهش آلودگی محیط زیست و ... می باشد. لطفاً توجه داشته باشید که بازیافت در کابل ها به دو بخش تقسیم می شود: بازیافت مس آنها و بازیافت پوشش آنها که در آن بازیافت ضایعات مس مقرون به صرفه تر است و ارزش بیشتری دارد.

خریدار ضایعات کابل مسی


همانطور که گفته شد، بازیافت کابل های زباله دارای مزایای روانی است. در فرآیند بازیافت کابل های مسی ضایعاتی، معمولا کابل ها ابتدا خرد شده و سپس با استفاده از روش هایی مانند استفاده از تفاوت چگالی مس و پوشش آن، این دو ماده را جدا می کنند. پس از جداسازی، سیم های مسی خرد شده از طریق روش هایی مانند تسمه در کوره و قالب گیری مجدد بازیافت می شوند. البته در برخی از مراکز بازیافت نیز شاهد بازیافت روکش کابل هستیم. اما به طور کلی در مراکز بازیافت مواد اقتصادی تری بازیافت می شوند. برای بازیافت این ضایعات می توانید آن را به خریداران ضایعاتی مجدد بفروشید.

خریدار ضایعات کابل مسی

در گذشته خرید ضایعات فقط مربوط به وانت هایی بود که در محله ها تردد می کردند و آهن و ضایعات می خریدند. این روش فروش ضایعات دارای معایبی از جمله نخریدن ضایعات جزئی، عدم خرید حجم زیاد زباله، در دسترس نبودن و ... بود. اما امروزه تنها با یک تماس می توانید ضایعات خود را در هر حجمی بفروشید. فروش ضایعات کابل نیز از این مشکل مستثنی نیست. این بدان معنی است که شما می توانید تمام ضایعات مس خود را به خریداران ضایعات مس بفروشید و بابت آن پول دریافت کنید. خریداران ضایعات کابل این ضایعات را به مراکز بازیافت تحویل می دهند و بدین ترتیب فرآیند بازیافت آغاز می شود.برای اطلاع از روند خریدو فروش ضایعات در ب و پنجره آلومینیوم به لینک زیر مراجعه کنید.

https://depocoo.com/buyer-of-aluminum-doors-and-windows/

خریدار ضایعات کابل مخابرات

کابل های مخابراتی از کابل های ارتباطی محسوب می شوند و وظیفه آنها انتقال اطلاعات و داده ها می باشد. این کابل های مخابراتی را می توان به دو دسته کابل های مسی و کابل های نوری تقسیم کرد. هسته کابل های مخابراتی مسی از مس ساخته شده و به دو نوع هوایی و زمینی تقسیم می شود. کابل های هوایی مخابراتی مسی بیشتر در معرض عواملی مانند برف و باران، نور خورشید و ... هستند به همین دلیل روی آن ها روکشی گذاشته شده تا مقاومت آن ها در برابر این عوامل محیطی افزایش یابد. البته وجود این روکش می تواند از انعطاف کابل بکاهد. این نوع کابل ها فقط در رنگ مشکی تولید می شوند. کابل های مسی زمین نیز انعطاف پذیری بیشتری دارند و می توان از آنها برای محیط های داخلی استفاده کرد. دسته دیگری از کابل های مخابراتی فیبر نوری هستند.

خریدار ضایعات کابل مخابرات

فیبر نوری به طور کلی مقاومت بالایی در برابر آتش دارد و در برابر رطوبت مقاوم است. از این نوع کابل های مخابراتی در محیط های مختلف از جمله کانال ها استفاده می شود. امروزه شاهد تولید فیبرهای نوری با مقاومت بالا در عین داشتن وزن بسیار کم هستیم. ضایعات کابل های مخابراتی به کابل های مخابراتی اطلاق می شود که در حالت اولیه قابل استفاده نیستند، اما قابل بازیافت هستند. اگر شما نیز با این نوع کابل ها و ضایعات آنها سر و کار دارید، می توانید آن ها را به خریداران کابل های ضایعاتی بفروشید و علاوه بر تاثیرگذاری در بهبود صنعت و اقتصاد کشور و همچنین جلوگیری از آلودگی محیط زیست. بهره برداری بهینه از این زباله ها و کسب درآمد از آن.

خریدار کابل باتری دست دوم
کابل باتری قطعه ای است که در مواقعی که باتری خودرو آسیب دیده یا خالی شود به عنوان یدکی استفاده می شود. با کمک بند کابل باتری و باتری یدکی می توانید برق مورد نیاز برای راه اندازی و روشن شدن خودرو را تامین کنید. در واقع این کابل ها از دو قسمت هسته سیم و گیره تشکیل شده است که هر دو باید مسی باشند. زیرا رسانایی مس از سایر فلزات بیشتر است. کابل های باتری معمولا قرمز و مشکی هستند که یکی از آنها بین ترمینال مثبت و دیگری بین ترمینال منفی وصل می شود. اگر کابل باتری شما به هر دلیلی غیر قابل استفاده است، به جای دور انداختن آن، می توانید آن را به خریداران کابل باتری بفروشید و هزینه آن را دریافت کنید. خریداران ضایعات کابل این ضایعات را خریداری کرده و به مرکز بازیافت می آورند.

خریدار ضایعات کابل برق
منظور از کابل برق مجموعه ای از سیم هاست که در کنار هم قرار گرفته یا به هم تابیده شده و با پوشش عایق پوشانده می شوند. از این کابل ها برای انتقال برق استفاده می شود. استفاده از کابل های برق در تاسیسات بسیار مهم است. کابل های برق به طور کلی از دو قسمت هادی و عایق تشکیل شده اند. قسمت رسانا که قسمت اصلی آن نیز محسوب می شود وظیفه هدایت جریان الکتریکی را بر عهده دارد.

خریدار ضایعات کابل برق

این قطعه معمولاً از مس و آلومینیوم ساخته شده و به صورت اسپری، جامد، سیمی و ... در بازار موجود است. قسمت عایق کابل های برق نیز بسته به نوع کابل از مواد مختلفی ساخته می شود. اما به طور کلی باید از ماده ای ساخته شود که قابلیت رسانایی الکتریسیته را نداشته باشد. معمولاً مواد متداول برای قسمت عایق کابل های برق، مواد PVC است. اگر کابل های برق شما نیز تبدیل به ضایعات شده است، می توانید آن ها را به راحتی و بدون محدودیت به خریداران کابل های ضایعاتی بفروشید.

بهترین خریدار ضایعات کابل
همانطور که گفته شد، می توانید ضایعات خود، به خصوص کابل قراضه خود را به خریداران کابل قراضه بفروشید. البته بزرگترین مشکل در فروش، یافتن بهترین خریدار است.

یافتن بهترین خریدار نیز به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها خرید با بالاترین قیمت نسبت به سایر خریداران است. یکی از خریداران ضایعاتی که انواع ضایعات شما اعم از کابل های ضایعاتی شما اعم از کابل برق، کابل مخابرات، کابل باتری و ... را با بالاترین قیمت خریداری می کند با دپوکو تماس می گیرد. تنها با یک تماس با ضایعات بازار می توانید انواع ضایعات خود از جمله ضایعات کابل را بفروشید.

با تماس با دپوکو، خریداران در هر کجای کشور که باشید در اسرع وقت به سراغ شما می آیند و ضایعات شما از جمله ضایعات کابل را با بالاترین قیمت خریداری می کنند. تسویه حساب خریداران ریزش بازار نیز در محل و به صورت پرداخت نقدی انجام می شود. اگر قصد فروش کابل های ضایعاتی خود را دارید و یا در مورد این نوع ضایعات و قیمت آن سوالی دارید می توانید اینجا کلیک کنید.

 

آخرین کلمه

با تشکر از شما دوستان عزیزی که تا پایان مقاله به عنوان بهترین خریدار ضایعات کابل همراه ما بودید. کابل ها در واقع دسته ای از سیم ها هستند که دور آن ها پیچیده شده است. کابل ها دارای انواع کابل های مخابراتی، کابل برق، کابل باتری، کابل مسی و ... می باشند. ضایعات کابل به کابل هایی اطلاق می شود که به دلایلی مانند اتصالات، بریدگی، از بین رفتن پوشش در قسمت های خاص و غیره قابل استفاده نیستند. در این صورت می توان آنها را بازیافت و دوباره استفاده کرد. بازیافت کابل های زباله دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف مواد اولیه، کاهش آلودگی محیط زیست و ... می باشد. می توانید انواع کابل های قراضه را به دپوکو خریدار ضایعاتی بفروشید و از فروش آنها درآمد کسب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara amiri

خریدار ضایعات


شما می توانید تمام زباله های قابل بازیافت را بفروشید و با استفاده از شرکت های خریدار زباله به حفاظت از محیط زیست کمک کنید. دپوکو خریدار کلیه ضایعات اعم از روغن سوخته، مس، روی، آلومینیوم، کامپیوتر و غیره است. که به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت قابل بازیافت هست.

برای اطلاع از قیمت روز ضایعات هم اکنون با شماره تلفن‌های زیرتماس بگیرید.

 

02144770538

02144770264

 

فروش انواع ضایعات


مجموعه دپوکو تمامی ضایعات شما را به صورت نقدی بازخرید می کند، ویژگی مهم این مجموعه این است که تمامی زباله های شما را در محل بازخرید می کند. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن بدون جابجایی ضایعات بفروشید.

 

خریدار ضایعات خانگی

شما می توانید تمام زباله های قابل بازیافت را بفروشید و با استفاده از مجموعه های خریدار زباله های خانگی مانند دپوکو به حفاظت از محیط زیست کمک کنید. این گروه تمامی زباله های قابل بازیافت را از منزل شما به صورت عمده و با بهترین قیمت خریداری می کند.

 

خریدار قراضه

ضایعات باقیمانده از تخریب ساختمان، خودروهای فرسوده، انواع گوشه ها، انواع ضایعات خانگی و صنعتی را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت خریداری می کند.

 

خریدار ضایعات آلومینیوم

مجموعه دپوکو خریدار انواع ضایعات ناشی از تخریب اماکن و ساختمان ها، انواع ظروف آلومینیومی، درب و پنجره های آلومینیومی، بقایای محصولات و ... در بهترین شرایط و با بالاترین قیمت است.

 

خریدار ضایعات مس

کلیه لوازم مسی مانند ظروف و کلیه ابزارهایی که در آنها مس استفاده می شود مانند سیم های مسی، کابل های مسی، قطعات مسی، کلیه لوازم الکترونیکی مسی و ... را سمساری دپوکو به صورت عمده و با بالاترین قیمت خرداری می‌کند

 

خریدار ضایعات آهن و میلگرد

مجموعه دپوکو کلیه تیرآهن های ضایعات تخریب ساختمان، میلگردهای تخریب ساختمان، ضایعات نبشی و ... را با قیمتی منصفانه خریداری می کند.

 

خریدار قراضه فولاد

فولاد به آلیاژی اطلاق می شود که پایه آن آهن است و کمتر از دو درصد کربن دارد. مجموعه دپوکو خریدار انواع باقیمانده استیل کارخانه، ظروف استیل و ... می باشد. با بهترین قیمت و یکباره انواع ضایعات فولادی اعم از نرده استیل تخریب ساختمان، نرده استیل، ظروف استیل، پله و درب استیل، مصنوعات ضایعات فولادی و ... را با بالاترین قیمت و با بهترین شرایط خریداری می کنند.

 

خریدار ضایعات سربی

این مجموعه کلیه قطعات سربی را از کارخانه ها، قطعات ماشین آلاتی که در آنها از سرب استفاده شده، قطعات سربی لوازم قدیمی و ... را با بهترین شرایط و با بالاترین قیمت خریداری می‌کند.

 

خریدار ضایعات متفرقه


دپوکو ضایعاتی مانند کلیه ظروف مسی، ظروف مسی و به طور کلی تمامی ابزار و لوازمی که حتی ذره ای کوچک دارند مانند شیرآلات با هم و با بهترین قیمت خریداری می شوند.

 

خریدار ضایعات روی

سمساری دپوکو خریدارضایعات روی به دست آمده از ضایعات کارخانه، تمام ظروف روی و تمام ضایعات روی با بالاترین قیمت و بهترین شرایط می باشد.

 

خریدار ضایعات برنج


کلیه قطعات برنجی قدیمی و قدیمی، لوله و اتصالات برنجی، قطعات برنجی خودرو، ضایعات برنجی کارخانه، کلیه ظروف برنجی قدیمی و ... را می توانید با بالاترین قیمت فروش درمجموعه ما به فروش برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر از خریدار ظروف برنجی به لینک زیر مراجعه کنید.

 https://depocoo.com/buyer-of-brass-dishes-in-tehran/

 

خریدار روغن سوخته ضایعاتی

روغن های سوخته حاوی مقدار معینی نفت هستند و این نفت خام را می توان به راحتی از روغن های سوخته در پالایشگاه ها جدا کرد و در تولید مواد اولیه استفاده کرد. دپوکوخریدار روغن سوخته فله با بالاترین قیمت است.

 

خریدارچدن


چدن ها گروهی از آلیاژهای آهن شامل سیلیکون و کربن هستند که حاوی عناصری مانند منگنز، خامه و غیره هستند. شما می توانید انواع ضایعات چدن از جمله ظروف چدن و ضایعات کارخانه و غیره را در دپوکو بفروشید.

 

خریدار ضایعات کامپیوتر

 

برخی از ضایعات رایانه حاوی مقادیری مس و سایر ضایعات هستند و بنابراین دپوکوبا خرید رایانه های قراضه و جداسازی مواد ارزشمند آن کمک زیادی به حفظ محیط زیست می کند.

 

خریدار لاستیک کارکرده

لاستیک خودرو حاوی مواد با ارزشی است که در کارخانه ها جدا شده و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک می کند.

 

خریدار ضایعات پلاستیکی


این مرکز کلیه ضایعات پلاستیکی را از کارخانه ها و ساختمان ها با بهترین شرایط و بالاترین قیمت خریداری می کند. برای اطلاع از نحوه خرید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

خریدار ضایعات پی وی سی


انواع لوله ضایعات پی وی سی، پلیکا، پلی اتیلن تناژ سنگین را می توانید با بالاترین قیمت به دپوکو بفروشید.

 

بهترین خریدار ضایعات در تهران


مجموعه یکی از بهترین خریداران ضایعات در سطح شهر تهران می باشد که انواع ضایعات فلزی و غیرفلزی را با بهترین قیمت ممکن از مشتریان محترم تهیه می نماید.



:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sara amiri

خریدار لوازم عتیقه

دپوکو خریدار لوازم آنتیک در تهران به عنوان بزرگترین سمسای آنلاین درکشور است.

رشد تکنولوژی باعث شده است که لوازم خانگی با سرعت بسیار زیادی تغییر و بهبود پیدا کنند و افراد زیادی را تشویق کند که لوازم خانگی را با محصولات به روزتر و به روز جایگزین کنند، در حالی که برخی دیگر نیز به خاطر خاطرات گذشته و علاقه به دستگاه های قدیمی تر . علاوه بر این آنها به دنبال مکانی برای خرید لوازم دست دوم مورد نظر خود هستند تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتر لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند. سامساری محل مناسبی برای مبادله دارایی های شماست، در واقع سمساری مانند تراستی است که می توانید دارایی های خود را در آن به امانت بگذارید.

مجموعه دپوکو یکی از مراکزی است که با راه اندازی سایتی سعی دارد شرایطی را برای مردم عزیز فراهم کند تا اقلام بی مصرف خود را به آسان ترین شکل ممکن به فروش برسانند. این اطمینان را به شما می دهیم که با کارشناسی منصفانه و دقیق اشیای قدیمی شما را با بهترین قیمت در کشور خریداری خواهیم کرد. شک و تردید خود را کنار بگذارید و به دپوکواعتماد کنید.

در این مقاله قصد داریم ابتدا شما را با تعریف کلمه آنتیک آشنا کنیم و سپس نکات مهم در خرید عتیقه را به شما بگوییم.

کلمه «قدیمی» به هر چیز قدیمی اطلاق می شود که بتوان آن را در مجموعه ها جمع آوری کرد. اشیاء باستانی به دلیل زیبایی، نادر بودن، وضعیت، کاربرد، احساسات انسانی مرتبط با آنها یا هر ویژگی دیگری جالب هستند. معمولاً یک شی عتیقه را حداقل 100 سال قدمت می دهند.

برای بسیاری از افراد، به خصوص آنهایی که سنشان گذشته است، اشیاء قدیمی و عتیقه جذابیت خاصی دارند. لوازمی مانند سماور زغالی، جعبه، بطری آب، چتر کمری و ... که با دیدن آنها می توانید به گذشته سفر کنید. این آیتم ها یادآور گذشته هستند و می توانید زندگی نسل های قدیمی را در آنها جستجو کنید.

اگرچه با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان این وسایل دیگر کاربردی ندارند اما ارزش آن ها افزایش یافته و جایگاه ویژه ای پیدا کرده و مشتریان خاص خود را دارند. یک اشتباه رایج وجود دارد زیرا برخی از افراد اقلام عتیقه را عتیقه می دانند در حالی که کلمه عتیقه به اقلام قدیمی اطلاق می شود که به صورت صنعتی تولید می شوند و نحوه ساخت آنها مشابه اقلام آنتیک است که بسیار قدیمی هستند. اشیاء و بزرگان متفاوت هستند.

اگر به اکسسوری های عتیقه علاقه مند هستید، مطمئناً مطالعات در زمینه سبک های هنری، صنایع دستی و تاریخچه ساخت اشیاء تولید شده در دوره های مختلف به شما در زمینه زمان تولید، ساخت و ارزش این عتیقه کمک زیادی خواهد کردهمچنین برای فروش تمامی لوازم منزل خود به لینک زیر مراجعه کنید.

https://depocoo.com/ 

نکات مهم هنگام خرید دستگاه های قدیمی و قدیمی:

1- علاقه

برای خرید لوازم آنتیک خانه، علاقه شما به هر یک از آنها مهمترین پارامتر در نظر گرفته می شود. حتی یک قطعه کوچک می تواند بسیار جذاب باشد و دارای شجره نامه بسیار قدیمی باشد. از جمله موارد مهم دیگری که می تواند در جذب شما موثر باشد، زیبایی و حتی سایز مناسب در ذهن شما را نیز می توان نام برد، پس حتما به سراغ چیزی بروید که برایتان جذاب باشد.

2- کیفیت

درست است که علاقه امری ضروری است، اما بدانید که کافی نیست. وقتی برای خرید یک کالا می روید، صرف نظر از سن آن، باید به مرغوب بودن یا نبودن آن نیز توجه کنید. بنابراین مطمئن شوید که کیفیت آن تحت تأثیر طول عمر آن قرار نگیرد. حتی اگر قطعه ای در زمان تولید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد، به مرور زمان کیفیت آن کاهش می یابد. پس اگر مثلاً چنین کمدی را دوست دارید، ابتدا جنبه های آن را بسنجید و از کیفیت آن مطمئن شوید.

3- به ترکیب دکوراسیون منزل توجه کنید

نکته ای که ابتدا باید به آن توجه کنید ترکیبی زیبا و هیجان انگیز از حکاکی خیره کننده آب طلا روی آینه، کمدی دستکاری شده و صندلی قدیمی با طرح ها و سبک های مختلف است. چنین چیزهایی معمولاً بسیار محبوب هستند و با الگوهای هوازده استفاده می شوند. امیدواریم این به شما کمک کند گاهی اوقات چیزهایی با رنگ های مختلف را فراموش نکنید.

4- مقاومت و زنگ زدگی را در نظر بگیرید

عوامل دیگری برای تعیین کیفیت مبلمان آنتیک وجود دارد، به عنوان مثال آیا به اندازه کافی استحکام دارد؟ آیا زنگ زدگی آن برای سن آن کافی است یا خیر؟ و سوالاتی از این دست

5- مبلغ و قیمت بودجه

به نظر می رسد توجه به قیمت اشیای عتیقه و عتیقه به عنوان یک نکته مهم در مورد علاقه و سلیقه شما تلقی می شود.
بر خلاف اجناس مارک دار که امروزه طرفداران زیادی دارند، خرید اجناس قدیمی کمی سخت است، اما ارزش و اعتبار بالایی دارد، اما در عین حال باید در پرداخت هزینه آنها نیز دقت کرد.

یکی از مشکلاتی که می تواند پیش بیاید این است که ممکن است قیمت یک دستگاه مناسب باشد، اما گاهی اوقات ذهن ما به این فکر می کند که آیا می توان حتی چند چیز دیگر را به جای این دستگاه خریداری کرد؟
بنابراین این سوال بسیار مهم است زیرا هزینه های ساخت و راه حل های هزینه ای این محصولات نیز در فرآیند قیمت گذاری و ارزیابی آنها در نظر گرفته می شود. پس هنگام خرید محصولات با قیمت یکسان، حتما کیفیت آن را در نظر بگیرید. گاهی اوقات توانید قطعه ای را پیدا کنید که عملکرد متفاوتی نسبت به آنچه شما دنبالش بودید دارد، اما در عوض عظمت و جذابیت بیشتری دارد که ارزش آن را افزایش می دهد. چنین چیزی زیبایی شگفت انگیز و غیرمنتظره تری به فضای منزل شما می بخشد و در نتیجه مفیدتر می شود.

امیدواریم موارد ذکر شده در این مقاله بتواند پاسخگوی سوالات شما در تمامی موضوعات مرتبط با وسایل قدیمی و عتیقه باشد. اگر تصمیم به فروش خرده و ریز انباری خود را دارید اینجا کلیک کنید.

خریدار عتیقه و لوازم آنتیک
در صورت تمایل به فروش عتیقه جات و عتیقه جات خود کافیست از طریق شماره تلفن‌های زیر با دپوکو تماس بگیرید:

02144770538

02144770264



:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 ارديبهشت 1402 | نظرات ()